Blogin takana osa 1 | SELKEÄSTI KAUNISTA

Blogin takana osa 1


Blogin kirjoittaminen on tuonut minulle uutta näkökulmaa asioihin ja olen saanut lisäksi uuden rakkaan harrastuksen.

Kohta blogilleni tulee ikää puoli vuotta ja saattekin nytten kurkistaa omaan "tavalliseen" arkeeni. Aika on juossut kauheaa vauhtia ja blogini on ollut minulle positiivinen voimavara ja intohimo. Minulla on edessä suuri luku-urakka ja olen täynnä erilaisia opiskelu-unelmia täynnä. No unelmoinnin ohella olen hyvinkin (ehkä liiankin) tarkka persoona ja olen suunnitellut elämäni pitkälle horisonttiin.

Millainen kotini siis on? Vuosien saatossa olemmekin muuttaneet tiuhaan tahtiin. Nyt voin käsisydämmellä todeta, että täällä meidän on hyvä asua. Kodissamme on 49.5 neliötä ja en millään jaksaisi odottaa ensimmäistä ihkaikiomaa isompaa asuntoa, joka onkin suunnitteilla muutaman vuoden päähän. Kohta pääsenkin suunnittelemaan yksityiskohtia ja muutostarpeita! Ihan ensimmäisissä postauksissani kerroin, että aikaisemmin asuimme rivitalossa. Alimman kerroksen kerrostalo elämä tuntuu ainakin tässä elämän vaiheessa todella mukavalta, vaikka koirani joutui luopumaan omasta rakkaasta takapihastaan. Aikaisempina kesinä olen ollut oikea viherpeukalo ja rakastan kesäkukkien asetelmien tekoa. Tänä vuonna saan ensimmäisen kerran kokea parvekeistutuksien hyödyt/haitat.

Muutama tieto minusta:

  •  Olen kohta 20-vuotias elämästä nautiskelija, jonka unelmana on oman yrityksen perustaminen
  •  Minulla on 3-vuotias bichon frise, jonka kanssa meneekin vapaa-aika touhutessa
  •  Luonnon tarjoamat materiaalit ja luomu ovat lähellä sydäntäni
  •  Perheeni on minulle todella tärkeä 


Minulla on nyt opiskeluista "etäopiskelu" vaihe ja saan olla kotona töiden ohessa. Kotona tuleekin päivittäin puuhailtua ja uppouduttua uusien lehtien ja artikkeleiden pariin. Töiden ja koulun tasapainoitus on osoittautunut myös haastavaksi ja aikataulut arjessani ovat myös kiireisiä. Vuosi kiireistä eloa on myös syönyt henkisiä voimavaroja ja kevääksi olenkin ajatellut paljon rennompaa elämäntyyliä. Ehkä myös itselle tekee hyvää hetki hengähtää ennen pääsykoe rumbaa ja tulosten odottelua. Valon määrän lisääntyminen ja ensimmäiset kevään loskakelit ovatkin aina yhtä mukavia ja innostus keväästä sen kuin kasvaa!

Kotini lempipaikka on makuuhuone tai uutena hankintana oleva Hakolan Day nojatuoli olohuoneessa. Makuuhuoneessa tuleekin tehtyä kaikki koulutehtävistä blogin kirjoittamiseen ja olenkin panostanut sen viihtyvyyteen. Ehkä makuuhuoneen sisustus kuvaa eniten persoonaani kuvallisesti; tykkään haaveilla ja olen myös samaan aikaan tarkka ja rento.

Makuhuoneeseen pääset tutustumaan tässä postauksessa!



Blogin takana postauksen tarkoituksena on, että te lukijat voitte tarkemmin tutustua minuun blogin takana ja  elämäni arvoihin. Muutaman päivän päästä julkaisenkin toisen osan, jossa kerron omista haaveista, sisustusharrastuksesta ja elämästäni pinnan alla. Ihanaa alkanutta viikkoa!




SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Haku

Blog Design Created by pipdig