Kahvi - hetki jolloin aikaa pysähtyä | SELKEÄSTI KAUNISTA

Kahvi - hetki jolloin aikaa pysähtyä

 

Joulun pyhät vierähtivät valtavan nopeasti ja on aika palata taas blogini ääreen! Joulun vietimme huikeissa lumisissa maisemissa Koitereen rannalla. Pyhien jälkeen kotiin oli kuitenkin mukava palata. Keittiöni sai hieman ilmeen muutosta joulun myötä. Kotiini saapui hieman erilainen kahvimylly. Olen salaa uneksinut omasta kahvimyllystä jo pidempään ja nyt pystynkin nautiskelemaan päivän jälkeen tuoreen kahvin parissa.

Kahvimyllyn siro ilme sopii uuteen kuin vanhaankin keittiöön!

En säilytä keittiön tasojen päällä yleensä minkäänlaista ylimääräistä tavaraa. Uuden kahvimyllyn myötä keittiössä ei ole "lainkaan vapaita" tasoja, mutta yllätyksenä käytännössä se ei ole haitannut lainkaan!

Olen aina ollut suuri kahvin ystävä ja oikea suurkuluttaja. Minulla on tapana tuoda ulkomaanmatkoilta tuliaiseksi kahvia itselleni ja ystävilleni. Suomalaiset perinnekahvit ovat minulle vain viimeinen keino tuhota kahvin himo!

Oma kahvimaku mieltymykseni juurtaa juurensa Italiasta. Siellä nautitut tummat jauhetut kahvit jättivät minuun pysyvän jäljen. Tämän seurauksena olenkin ostanut Suomesta vain tummapaahtoa ja suosinut erilaisia kahvivalmistajia. Vuosien varrella olen kolunnut läpi miltei kaikki valmiiksi jauhetut erikoiskahvit. Siksi siirtyminen kahvipapujen pariin avaakin toivottavasti uusia makuelämyksiä!


SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Haku

Blog Design Created by pipdig