Pienet yksityiskohdat | SELKEÄSTI KAUNISTA

Pienet yksityiskohdat




Viikko on jälleen kääntynyt loppusuoralle ja ainakin täällä Pohjois-Karjalassa pakkaset ovat riepotelleet huolella. Viikon aikana olen käpertynyt kotioloihin, ja nauttinut kodin tuomasta lämmöstä.

Muutama uudistus sisustukseenkin on tullut. Päätin vaihtaa olohuoneen järjestystä ja rakastamani Linie Design matto löysi uuden paikkansa ruokapöydän alta. Olohuone kaipasi siis uutta mattoa, mutta villa olisi ollut hieman turhan raskas vaihtoehto pieniin neliöihin.
Lämpimillä sävyillä olen tehnyt kodistani persoonallisen paikan asua
Viikon päätteksi minulla olisi vielä runsaasti tekemistä ja aikataulu on kiireellinen. Kaikista kiireistä huolimatta ajoin pyhittää aikaa myös itselleni. Oman vapaa-aikani taidankin käyttää pieneen siivoiluun ja sisustuslehtien lukuun. 


Lämpimillä sävyillä olen tehnyt kodistani persoonallisen paikan asua. Keväiset koristetyynynpäälliset tuo lämpimien sävyjen keskelle tuulahduksen keväästä. Näiden sävyjen keskellä minun onkin hyvä viettää kylmät lumiset talvipäivät ennen odotettua kevään alkua!








SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Haku

Blog Design Created by pipdig